مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 16:452024-01-13سياسي

280 هزار نفر از مجریان انتخابات، معلم هستند


معلمان دو امانت بزرگ را دارند که نخست فرزندان مردم و دوم رأی مردم است چراکه حدود 280 هزار نفر از مجریان انتخابات، معلمان هستند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، رضا مراد صحرایی صبح امروز در نشست مشترک مدیران حوزه های علمیه و مدیران کل آموزش و پرورش کشور با اعضای دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری که در سالن همایش های ساختمان شماره یک خانه معلم قم برگزار شد، اظهار کرد: مهم ترین نیاز کشور ما اتحاد، انسجام و همبستگی ملی است.

وی با اشاره به اینکه یک صدایی ملت ایران مهم ترین نیاز و مهم ترین سرمایه ما است، مطرح کرد: این اتحاد و یک صدایی علیه دشمن و حول محور ولی فقیه باید باشد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اختلاف در مواردی موجب رشد می شود ولی اختلاف در اصول آفت است، عنوان کرد: اتحاد حول محور دشمن به این معنا است که باید از هرچیزی که دشمن را خوشحال می کند، دوری کرد.

وی با اشاره به اینکه در نزدیکی قله خستگی و زمینه اختلاف زیاد می شود، خاطرنشان کرد: باید اجازه این اختلافات را ندهیم و با امید به پیشرفت خود ادامه دهیم.

صحرایی با بیان اینکه دشمن نیز این نقطه را هدف قرار داده است، تصریح کرد: مجلس خبرگان رهبری از اهمیت بسیاری برخوردار است چراکه در کنار تمام اقدامات مؤثری که انجام داده است، با انتخاب مقام معظم رهبری تأثیر بزرگی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

280 هزار نفر از مجریان انتخابات، معلم هستند

280 هزار نفر از مجریان انتخابات، معلم هستند