مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 17:102024-01-15ورزشي

حق پخش مسابقات ورزشی سوژه نقد تلویزیون شد


«جام جم» پس از یک هفته وقفه، امشب با حضور علی جوادی و حامد معینی با موضوع حق پخش مسابقات ورزشی ساعت 23:15 روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، از ابتدای پخش تلویزیونی مسابقات جام ملت های آسیا 2023 در کشور قطر، شائبه هایی در خصوص عدم خرید حق پخش این بازی ها از سوی صدا و سیما و شبکه سه به میان آمده است.

برخی معتقد بودند صداوسیما این حق را خریداری نکرده و در نقطه مقابل، صداوسیما از حق پخش تلویزیونی خود با اسناد و مدارک دفاع کرده است.

مجید بلالی، مدیرکل امور تامین کالا و خدمات سازمان صداوسیما نیز در گفتگویی توضیح داده است که کدهای سیگنال پخش توسط برگزارکننده مسابقات در اختیار خریداران حق پخش قرار گرفته است و در این روزها صداوسیما نیز بر این اساس بازی ها را پخش می کند.

مدیرکل امور تامین کالای صداوسیما می گوید  اگر غیر از این بود اجازه نمی دادند خبرنگار ما با دوربین در آنجا گزارش تهیه کند؛ همچنین سیگنال پخش مسابقات را هم در اختیار نداشتیم.

یکی از شبهاتی که به خرید حق پخش وارد شده، این است که نام سازمان صداوسیما به عنوان پخش کننده مسابقات در سایت AFC ثبت نشده است.

او در همین خصوص نیز اعلام کرد: بنا به برخی ملاحظاتی که در عرصه بین المللی وجود دارد، واحد برگزارکننده مسابقات اسم سازمان صداوسیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق پخش مسابقات ورزشی سوژه نقد تلویزیون شد

حق پخش مسابقات ورزشی سوژه نقد تلویزیون شد