مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 14:402024-01-10سياسي

باید سیره امیرالمومنین(ع) را به مدارس ببریم


دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر در دیدار با جمعی از مدیران آموزش و پرورش گفت: تربیت با زور و اجبار نیست و وقتی می توانیم جامعه را بسازیم که دل افراد و دانش آموزان آن را در دست داشته باشیم.

- دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر در دیدار با جمعی از مدیران آموزش و پرورش گفت: تربیت با زور و اجبار نیست و وقتی می توانیم جامعه را بسازیم که دل افراد و دانش آموزان آن را در دست داشته باشیم.

آموزش و پرورش قدیمی در حال پوست اندازی و تغییر و تحول است ولی هنوز محتوای آن غدیری نیست، شاهکار آموزش و پرورش آن است که نسل جوان و دانش آموزان را با مکتب امیرالمومنین(ع) سیراب کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله کاظم صدیقی -دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر- با مدیرکل و روسای مناطق آموزش و پرورش شهر تهران و معاون اسبق وزیر آموزش و پرورش دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار، آیت الله صدیقی با بیان اینکه دل های شما مدیران عشق محبت حضرت علی(ع) را دارد، اظهار کرد: کسی که عاشق امیرالمومنین (ع) است دل، جوارح و اعضای بدن و لباس هایشان تقدس پیدا کرده است؛ برحسب آموخته های خود در دوران کودکی امیرالمومنین (ع) یک شخصیت فرا زمینی و فرا نژادی بوده است.

وی با اشاره به روایات متعدد تصریح کرد: امیرالمومنین (ع) حلال مشکلات و کلیدی همه موفقیت ها است، حضرت علی (ع) الگو و مغناطیس دل مومنان است، بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید سیره امیرالمومنین(ع) را به مدارس ببریم

باید سیره امیرالمومنین(ع) را به مدارس ببریم