مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 16:402024-01-17بين الملل

هشدار دبیرکل سازمان ملل نسبت به توسعه سریع هوش مصنوعی


درخواستم برای [برقراری] آتش بس بشردوستانه فوری در غزه و روندی که منجر به صلح پایدار برای اسراییلی ها و فلسطینی ها بر اساس راه حل دو دولتی شود را تکرار می کنم.

- دبیرکل سازمان ملل متحد امروز (چهارشنبه) با بیان اینکه غیرنظامیان در غزه که بیشتر زنان و کودکان هستند، کشته، معلول و مجبور به ترک خانه های خود می شوند ، اجرای آتش بس بشردوستانه فوری را از طرف های درگیر در غزه خواستار شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، آنتونیو گوترش در سخنرانی خود در مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوییس تصریح کرد: جهان در حالی ایستاده است که غیرنظامیان که در بیشتر موارد زنان و کودکان هستند، کشته، معلول، بمباران شده و مجبور به ترک خانه هایشان و محروم از دسترسی به کمک های بشردوستانه می شوند.

  دبیرکل سازمان ملل افزود: درخواستم برای [برقراری] آتش بس بشردوستانه فوری در غزه و روندی که منجر به صلح پایدار برای اسراییلی ها و فلسطینی ها بر اساس راه حل دو دولتی شود را تکرار می کنم.

  وی ادامه داد: [ایجاد] اصلاحات در شورای امنیت سازمان ملل متحد و یک دستور کار جدید پیشنهادی، به جلوگیری و حل درگیری ها و ایجاد توازن مجدد در روابط ژئوپلیتیکی کمک خواهد کرد.

  گوترش همچنین از رهبران سیاسی و تجاری خواست تا راهبرد جهانی برای مقابله با تهدیدات دوگانه هوش مصنوعی و بحران آب و هوایی را در اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دبیرکل سازمان ملل نسبت به توسعه سریع هوش مصنوعی

هشدار دبیرکل سازمان ملل نسبت به توسعه سریع هوش مصنوعی