مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 13:452023-12-26سياسي

جهاد تبیین یکی از ضرورت های جامعه ما است


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: امروز جهاد تبیین یکی از ضرورت های جامعه ما است.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: امروز جهاد تبیین یکی از ضرورت های جامعه ما است.

رضا ابراهیمی، 5 دی ماه در چهارمین یادواره شهدای غواص استان که در سالن جلسات دانشگاه فنی و حرفه ای استان برگزار شد، افزود: شهدای غواص از مظلوم ترین شهدای 8 سال دفاع مقدس هستند که دل به دریا زدند تا عملیات لو نرود و مظلومانه به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه امروز هرچه داریم از برکت جانفشانی شهدا است و انقلاب و نظام با خون این شهدا به ثمر رسیده است، اظهار کرد: امروز وظیفه داریم در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و دفاع از آرمانهای شهدا تلاش کنیم.

ابراهیمی با اشاره به اینکه جهاد تبیین یکی از ضرورت های جامعه ما است، خاطرنشان کرد: در 44 سال گذشته اقدامات و مجاهدت های زیادی رخ داده اما آنگونه که باید این مجاهدت ها به نسل جوان و نوجوان منتقل نشده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با تاکید به اینکه امروز وظیفه ما این است که همگی جهاد تبیین را جدی بگیریم، تصریح کرد: دشمن با قدرت و تمام توان وارد عرصه جنگ ترکیبی شده و در تلاش است همه چیز را تاریک نشان دهد و برای نسل جوان برنامه دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین یکی از ضرورت های جامعه ما است

جهاد تبیین یکی از ضرورت های جامعه ما است