مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 08:402024-01-14اقتصادي

استقرار 40 قفس دریایی با تولید 2 هزار تن ماهی در دریای خزر


مدیرکل شیلات مازندران با اشاره به استقبال صیادان از پرورش ماهی در قفس های دریایی گفت: استقرار 40 قفس دریایی با تولید 2 هزار تن و اشتغال زایی برای 200 نفر در اعماق دریا از جمله اقدامات بوده که تاکنون 55 درصد اهداف برنامه محقق شده و در روزهای آینده هم در برخی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، آیین ماهی دار شدن همزمان قفس های دریایی توسط شرکت تعاونی صیادی پره هجرت در شهرستان عباس آباد، با تعداد چهار قفس دریایی در داخل دریای خزر توسط شرکت تعاونی صیادی پره هجرت برگزار و در مدار تولید آبزیان قرار گرفت.

قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران در این زمینه اظهار کرد: ماهی دار شدن قفس های دریایی با مشارکت تشکل های صیادی پره استان در چرخه تولید آبزیان نشان دهنده نگرش جدید جامعه صیادی پره نسبت به محیط دریا است.

وی با اشاره به اینکه هر روز شاهد حضور و مشارکت آنان در پرورش ماهی در قفس های دریایی هستیم که نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشت، افزود: صیادان تعاونی های صیادی به این نتیجه رسیدند  استفاده از محیط آبی دریا برای پرورش ماهی می تواند در توانمندسازی جامعه صیادی و افزایش در آمدی آنان بسیار موثر واقع شود.

مدیرکل شیلات مازندران با بیان اینکه 4هزار و 200 نفر صیاد از بهشهر تا رامسر در قالب 54 تعاونی پره از طریق صید و صیادی امرار معاش می کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 40 قفس دریایی با تولید 2 هزار تن ماهی در دریای خزر

استقرار 40 قفس دریایی با تولید 2 هزار تن ماهی در دریای خزر