مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 12:502024-01-11سياسي

اسلامی: ملت ایران راه خود را قدرتمندانه ادامه می دهد


علم و فناوری برای ملت ها قدرت آفرین بوده و کسی که از این ظرفیت به همراه مردم همیشه در صحنه است هرگز زیر بار سلطه ابرقدرت ها نخواهد رفت بلکه راه خود را قدرتمندانه ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بویین میاندشت، محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی کشور در مراسم گرامیداشت روز حماسه و ایثار شهرستان بویین میاندشت، اظهار داشت: نوزدهم دی در شورای فرهنگ عمومی شهرستان به عنوان روز حماسه و ایثار بویین میاندشت ثبت شده که این یک ابتکار ماندنی است و نسل به نسل یادآوری می کند شهدا در چه راهی قدم گذاشته و جان خود را برای انقلاب فدا کردند.

وی افزود: فلسفه وجود انقلاب اسلامی، سعادت ملت و پیشرفت و آبادانی کشور بوده که این دو عامل اساسی هدف انقلاب اسلامی است و شعاری که موجب پیروزی انقلاب شد و شهدای بسیاری نیز در این راه تقدیم انقلاب شد همان شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است.

اسلامی خاطر نشان کرد: شعار مردم ایران را استکبار و آمریکا هرگز تحمل نکرده و نمی کنند که ایران استقلال داشته و از زیر بار سلطه خارج شود چرا که در دوران قبل از انقلاب، آنان برای ایران تعیین تکلیف می کردند.

معاون رییس جمهور تصریح کرد: مقام معظم رهبری بر بنیان های علمی و فناوری تاکید و بیان کرده اند که باید ما حداقل بیست هزار مگاوات برق اتمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی: ملت ایران راه خود را قدرتمندانه ادامه می دهد

اسلامی: ملت ایران راه خود را قدرتمندانه ادامه می دهد