مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 15:052023-12-26سياسي

بی تردید جنایت وحشیانه صهیونیست ها با پاسخ مناسب جبهه مقاومت روبرو خواهد شد


شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پیامی به مناسبت شهادت سردار سرتیپ سیدرضی موسوی تاکید کرد که بی تردید این جنایت وحشیانه با پاسخ مناسب جبهه مقاومت روبرو خواهد شد.

- واکنش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به شهادت سردار سرتیپ سیدرضی موسوی: بی تردید جنایت وحشیانه صهیونیست ها با پاسخ مناسب جبهه مقاومت روبرو خواهد شد شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پیامی به مناسبت شهادت سردار سرتیپ سیدرضی موسوی تاکید کرد که بی تردید این جنایت وحشیانه با پاسخ مناسب جبهه مقاومت روبرو خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این پیام به شرح ذیل است: بسم رب الشهداء والصدیقین حامی دلسوز مقاومت و یار دلسوخته و بیقرار سردار دل ها در ایام شهادت او به آرزوی دیرینش رسید و به خیل شهیدان اسلام و انقلاب و مقاومت اسلامی پیوست.

شهادت مظلومانه سردار رشید اسلام و فرمانده برجسته جبهه مقاومت اسلامی سردار سرتیپ سیدرضی موسوی، موجی از تالم و تأسف همراه با انزجار و نفرت از صهیونیسم جهانی و آمریکای جهانخوار را به وجود آورد.

حادثه تروریستی حمله به منزل مسکونی این شهید سرافراز که وابسته نظامی ایران در کشور سوریه محسوب می شد، جنایتی آشکار و برخلاف همه موازین حقوقی و انسانی است.

دشمن صهیونیستی که اکنون درمانده تر از همیشه با هدایت میدانی آمریکای خبیث در همه میدان های نبرد نظامی و تبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی تردید جنایت وحشیانه صهیونیست ها با پاسخ مناسب جبهه مقاومت روبرو خواهد شد

بی تردید جنایت وحشیانه صهیونیست ها با پاسخ مناسب جبهه مقاومت روبرو خواهد شد