مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 20:002023-12-29سياسي

50 خبرنگار بسیجی آماده معرفی به دستگاه های استان خوزستان


پیوند بین رسانه و روابط عمومی ها مقدمه امید آفرینی در سطح رسانه های استان است.

- ایسنا/خوزستان رییس بسیج رسانه خوزستان گفت: پیوند بین رسانه و روابط عمومی ها مقدمه امید آفرینی در سطح رسانه های استان است.

سجاد بهمیی هشتم دی ماه در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: پیوند بین رسانه و روابط عمومی ها مقدمه امید آفرینی و انتشار اخبار امیدبخش در سطح رسانه های استان خوزستان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی عنوان کرد: تعدد رسانه های استان خوزستان ظرفیت عظیمی برای کمک به دستگاه های دولتی برای انتشار اخبار و عملکرد امید آفرین آنان در سطح جامعه است که این مهم با اقدام مناسب بسیج رسانه در جذب حداکثری رسانه ها میسر گردید.

بهمیی ادامه داد: سازمان بسیج رسانه با جذب حداکثری رسانه ها، خبرنگاران و عکاسان توانسته است با نقش آفرینی در اردوهای راویان پیشرفت و جشنواره ها و برنامه های متنوع فرهنگی در رسانه انسجام بخشی خوبی ایجاد کند که این امر خود موجب شناسایی افراد توانمند و قوی در حوزه رسانه گردید.

وی افزود: با اقداماتی که در این حوزه ها انجام شد و همچنین برگزاری دوره ها و کارگاه ها، تعداد 50 نفر خبرنگار بسیجی آماده معرفی به روابط عمومی دستگاه ها است که این مهم می تواند کمک بسیار بزرگی به روابط عمومی ها در حوزه اطلاع رسانی و امید آفرینی در دستاورد ها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 خبرنگار بسیجی آماده معرفی به دستگاه های استان خوزستان

50 خبرنگار بسیجی آماده معرفی به دستگاه های استان خوزستان