مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 15:152024-01-03اقتصادي

پیشرفت فیزیکی 30 درصدی نهضت ملی مسکن در خوزستان


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از پیشرفت فیزیکی 30 درصدی نهضت ملی مسکن در خوزستان خبر داد و گفت: تا پایان سال حدود 30 هزار واحد مسکن طرح نهضت ملی مسکن به مرحله ساخت می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، میثم آذرسا معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار کرد: از ابتدای ابلاغ قانون نهضت ملی مسکن و اقدام ملی تا به الان در استان خوزستان حدود 12 هزار واحد مسکن عملیاتی شده است و با توجه به تامین زمین و پروژه هایی که ظرف چند ماه اخیر فعال سازی شده اند تا پایان امسال در استان خوزستان این آمار به حدود 30 هزار واحد خواهد رسید.

وی از پیشرفت فیزیکی 30 درصدی نهضت ملی مسکن در خوزستان خبر داد و افزود: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان خوزستان تفاهم نامه دو جانبه برای احداث 15 هزار واحد مسکونی میان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان و شرکت سکاف منعقد شده است که در فاز نخست این تفاهم نامه جهت احداث 1420 واحد مسکونی در شهرستان ماهشهر زمین مورد نیاز به این شرکت جهت ساخت مسکن تحویل داده شده و قرار است این شرکت در مجموع در سراسر استان 15 هزار واحد مسکن احداث کند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان بیان کرد: در بحث طرح جوانی جمعیت هم موضوع جدی بحث تامین زمین در استان بود که در اکثر شهرهای است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی 30 درصدی نهضت ملی مسکن در خوزستان

پیشرفت فیزیکی 30 درصدی نهضت ملی مسکن در خوزستان