مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 09:502024-01-16سياسي

انعقاد تفاهم نامه بهره وری بین دستگاه ها و دانشگاه ها در 9 استان کشور


رییس مرکز نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم از انعقاد تفاهم نامه بهره وری بین دستگاه ها و دانشگاه ها در 9 استان کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، روح الله رازینی رییس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت عتف صبح امروز در اجلاس بهره وری علوم، تحقیقات و فناوری که در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد با بیان اینکه بهره وری در دولت سیزدهم به صورت ویژه ای مورد توجه قرار گرفته است، گفت:  رییس جمهور همیشه تأکید بر بهره وری دانشگاه ها و تقویت نقش دانشگاه ها در بهره وری کشور داشتند به طوری که مقام معظم رهبری نیز به اهمیت بهره وری اشارات متعددی داشته اند.

وی با بیان اینکه اجلاس بهره وری علوم، تحقیقات و فناوری در راستای گفتمان سازی و تقویت گفتمان بهره وری برگزار می شود، گفت: این اجلاس با هدف ارتقای گفتمان بهره وری در آموزش عالی در حال برگزاری است که 400 عضو هیأت علمی شبکه بهره وری در آموزش عالی کشور را تشکیل می دهند.

  رییس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم افزود: نظام جامعی برای بهره وری تدوین شده است که امروز رونمایی می شود و به صورت نمادین چند دانشگاه کشور با دستگاه ها، تفاهم نامه بهره وری امضا می کنند و به عنوان دانشگاه معین در کنار یکدیگر قرار می گیرند که در حال حاضر در 9 استان این تفاهم نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه بهره وری بین دستگاه ها و دانشگاه ها در 9 استان کشور

انعقاد تفاهم نامه بهره وری بین دستگاه ها و دانشگاه ها در 9 استان کشور