مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 20:152023-12-25اقتصادي

آمادگی شرکت پخش فرآورده های نفتی برای سوخت رسانی مطلوب به مناطق صعب العبور


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه وبویراحمد از آمادگی کامل برای تامین سوخت زمستانی مناطق صعب العبور استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سالار خشایی با حضور در مناطق صعب العبور وسخت گذر کهگیلویه و بویراحمد از نحوه سوخت رسانی به مردم این مناطق بازدید کرد.

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عملکرد مطلوب شرکت پخش فرآورده های نفتی استان در تامین و توزیع به موقع فرآورده های نفتی اظهار کرد : با برنامه ریزی و نیاز سنجی دقیق به عمل آمده سوخت مورد نیاز استان بویژه مناطق صعب العبور و سخت گذر به حدکافی ذخیره سازی و این شرکت جهت سوخت رسانی زمستانی تا دور افتاده وصعب العبور ترین نقاط آمادگی کامل دارد و جای هیچ گونه نگرانی به لحاظ کمبود سوختی وجود ندارد .

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط آب وهوایی و موقعیت جغرافیایی ، تامین وتوزیع سوخت مناطق دورافتاده و صعب العبور و همچنین مناطق مرزی و سردسیر استان از اولویت های اصلی و فعالیت این شرکت است و با هماهنگی های انجام شده سوخت مورد نیاز مناطق عشایری و سخت گذر ارسال و ذخیره سازی مناسب انجام گرفته است.

پایان پیام/82024


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شرکت پخش فرآورده های نفتی برای سوخت رسانی مطلوب به مناطق صعب العبور

آمادگی شرکت پخش فرآورده های نفتی برای سوخت رسانی مطلوب به مناطق صعب العبور