مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 13:152024-01-12بين الملل

هشدار ایران نسبت به اقدام تحریک آمیز آمریکا در منطقه


سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به قطعنامه 2722 ضمن هشدار نسبت به هرگونه اقدام تحریک آمیز و غیرمسئولانه آمریکا در منطقه، از شورای امنیت خواست که به مسئولیت های خود برای رسیدگی به علل وضعیت و تنش کنونی در دریای سرخ عمل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (جمعه) 22 دی ماه در واکنش به قطعنامه 2722 شورای امنیت سازمان ملل متحد که با مباشرت و محوریت آمریکا ارائه و تصویب شده است، گفت: این قطعنامه ظاهراً ادعای حمایت از حقوق کشتیرانی در دریای سرخ را دارد، اما در اصل پوششی برای تأمین اهداف سیاسی آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی و تداوم جنایات این رژیم علیه مردم بی دفاع غزه  است.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: دولت آمریکا به جای اقدام قاطع برای توقف جنایات رژیم اسراییل، همچنان با حمایت کامل سیاسی، نظامی، بین المللی و دیپلماتیک، در کنار رژیم یاد شده ایستاده است.

کنعانی افزود: برغم بیش از 3 ماه حملات نظامی ویرانگر و ضدبشری رژیم صهیونیستی علیه مردم بیدفاع نوار غزه و ویرانی گسترده منازل و زیرساخت های شهری، خدماتی، درمانی و بهداشتی، اقدام آمریکا در ممانعت از تصویب قطعنامه ای در شورای امنیت متضمن درخواست توقف جنگ علیه غزه، عملا ممانعت از اجرای وظایف شورای امنیت در حفظ صلح و ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار ایران نسبت به اقدام تحریک آمیز آمریکا در منطقه

هشدار ایران نسبت به اقدام تحریک آمیز آمریکا در منطقه