مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 14:552024-01-17سياسي

ایجاد رشته های مرتبط با نیازهای استان هرمزگان در پردیس جامع دریاساحلی


سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر با تأکید بر اینکه این دانشگاه امکان ایجاد رشته های مرتبط با نیازها در استان هرمزگان را دارد، گفت: این مهم با ایجاد زیرساخت ها و همکاری اعضای هیأت علمی محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، نخستین نشست شورای عالی راهبردی پردیس جامع دریاساحلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور استاندار هرمزگان، رییس و معاونین دانشگاه، نمایندگان مجلس و شورای شهر بندرعباس و مدیرعاملان صنایع استان در محل پردیس دریا ساحلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در بندرعباس برگزار شد.

در این نشست، علیرضا رهایی رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه این دانشگاه همواره به واسطه استانداردهای بالای آموزش و پژوهش جزو دانشگاه های برتر کشور بوده است، گفت: به واسطه این جایگاه خاص، دانشگاه صنعتی امیرکبیر امکان ایجاد و پشتیبانی رشته های مختلف در استان و همچنین رشته های نوین و میان رشته ای را دارد.

وی تأکید کرد: لازم است مشارکت استان در برنامه ریزی و پیگیری فعالیت های این دانشگاه در استان هرمزگان و سواحل جنوبی افزایش یابد.

رهایی با اشاره به فعالیت های دانشگاه در حوزه هایی چون دریایی، هوش مصنوعی و هوافضا اظهار کرد: یکی از علل ایجاد شورای عالی لزوم مشارکت استان در برنامه ریزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد رشته های مرتبط با نیازهای استان هرمزگان در پردیس جامع دریاساحلی

ایجاد رشته های مرتبط با نیازهای استان هرمزگان در پردیس جامع دریاساحلی