مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 11:052024-01-02سياسي

آغاز نهضت محرومیت زدایی از جوار مزار سردار حاج قاسم سلیمانی


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از آغاز نهضت خدمت مومنانه و محرومیت زدایی از جواز مزار سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار محمدعلی نظری صبح امروز سه شنبه 12 دی ماه جاری در آیین آغاز نهضت خدمت مومنانه و محرومیت زدایی در کشور از جوار تربت مطهر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: استان کرمان 6 هزار و 500 شهید دارد که بیش از یک هزار شهید در گلزار شهدای شهر کرمان آرمیده اند.

وی بیان داشت: بعد از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی،  به تاسی از شهدای گرانقدر و روحیه مردم داری، مردم یاری و مردم دوستی حاج قاسم اقدام به راه اندازی قرارگاه مرد میدان در کرمان کردیم که و کارهای بسیار خوبی در قالب این قرارگاه انجام شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: شناسایی مشکلات استان کرمان در دستور کار قرارگاه مرد میدان قرار گرفت و مشکل تامین آب شرب روستاها به عنوان مهمترین مسئله شناسایی شد.

نظری از آبرسانی به 500 روستای استان کرمان توسط قرارگاه مرد میدان خبر داد و یادآور شد: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) هم از سال قبل همراه با وزارت نیرو در روستاهای سراسر کشور برای آبرسانی به روستاها وارد عمل شده است و آبرسانی به 669 روستا در کرمان را شروع ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نهضت محرومیت زدایی از جوار مزار سردار حاج قاسم سلیمانی

آغاز نهضت محرومیت زدایی از جوار مزار سردار حاج قاسم سلیمانی