مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 20:002024-01-02سياسي

بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت «فرماندهان پیروزی» در بغداد


مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت «فرماندهان پیروزی» شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به همت سفارت و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد برگزار شد.

- بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی در بغداد مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به همت سفارت و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهان شهیدشان و گرامیداشت شهید سید رضی موسوی با حضور نخبگان سیاسی، علما، اساتید، عشایر، ایرانیان مقیم و .

در سالن شهید حیدر المیاحی مدیریت اعلام حشد الشعبی در بغداد برگزار شد.

در این مراسم که به همت سفارت و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد برگزار شد، برنامه های متنوعی به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر جنایت تروریستی فرودگاه بغداد در دستور اجرا قرار گرفت.

محمد کاظم آل صادق سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد در این مراسم تأکید کردند که آرامش، امنیت و ثبات کشورهای منطقه هدف و اولویت این دو شهید بزرگوار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت «فرماندهان پیروزی» در بغداد

بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت «فرماندهان پیروزی» در بغداد