مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 22:552024-01-09حوادث

چهار مظنون تیراندازی به خطیب سابق اهل سنت در میناب دستگیر شدند


فرمانده انتظامی شهرستان میناب از دستگیری چهار نفر از مظنونان تیراندازی به خطیب سابق نماز جماعت اهل سنت بندر کُلاهی میناب در 2 عملیات جداگانه خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان میناب از دستگیری چهار نفر از مظنونان تیراندازی به خطیب سابق نماز جماعت اهل سنت بندر کُلاهی میناب در 2 عملیات جداگانه خبر داد.

سرهنگ عباس قاسمی امشب با اعلام این خبر افزود: درپی وقوع یک فقره تیراندازی به خطیب سابق نماز جماعت اهل سنت بندرکلاهی میناب در یازدهم دی ماه جاری و متواری شدن عاملان آن، پیگیری موضوع از طریق فرماندهی انتظامی استان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و سایر عوامل انتظامی با هماهنگی مقام قضایی، چهار نفر مظنون به تیراندازی حادثه یاد شده در شهرستان میناب در 48 ساعت گذشته شناسایی و در 2 عملیات جداگانه دستگیر و تلاش های فنی و پلیسی برای کشف مستندات مجرمانه مظنونان به منظور ارائه به مراجع قضایی در حال انجام است.

یازدهم دی ماه، شیخ منصور، امام جمعه سابق شهر کلاهی و برادر امام جمعه کنونی بندر کلاهی میناب، شیخ عبدالله نایبندی پس از خروج از محل کارش توسط سرنشینان مسلح یک خودروی بدون پلاک با شلیک چند گلوله مجروح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار مظنون تیراندازی به خطیب سابق اهل سنت در میناب دستگیر شدند

چهار مظنون تیراندازی به خطیب سابق اهل سنت در میناب دستگیر شدند