مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 15:002024-01-07سياسي

تدوین برنامه توسعه چهارمحال و بختیاری با رویکرد فرهنگی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در کمیته فرهنگی و اجتماعی ستاد توسعه استان های زاگرس نشین، راهکارهای فرهنگی برای تحقق توسعه استان تدوین و اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن حسین میرزایی صبح امروز در جلسه کمیته فرهنگی و اجتماعی ستاد استان های زاگرس نشین چهارمحال و بختیاری گفت: در قالب این کمیته راهکارهای فرهنگی برای تحقق توسعه استان تدوین و اجرا می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مسؤولان باید دلسوزانه و با دغدغه مشکلات مردم استان، شهر، روستا و محله را بررسی کنند و راهکار ارائه دهند.

وی با بیان اینکه علاوه بر طرح مشکلات باید راهکار هم ارائه شود، اضافه کرد: اگر فرهنگ درست شود، بسیاری از مسائل سیاسی، اقتصادی، عمرانی و امنیتی هم درست می شود.

حسین میرزایی خاطرنشان کرد: در کمیته فرهنگی و اجتماعی باید موانعی که سد راه پیشرفت و توسعه چهارمحال و بختیاری است برطرف شود در این بین برخی از این مشکلات مدیریتی و برخی مردمی است که باید کار بصیرت افزایی و اقناعی در استان انجام شود.

وی تصریح کرد:  فرهنگ، یک موضوع تک ساحتی نیست بلکه مجموعه است که همه بخش ها و دستگاه ها در ارتقا و تقویت آن نقش دارند از همین رو هر یک از دستگاه های استان بنا بر مسئول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه توسعه چهارمحال و بختیاری با رویکرد فرهنگی

تدوین برنامه توسعه چهارمحال و بختیاری با رویکرد فرهنگی