مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 18:102024-01-08سياسي

روایت نادرست از علت شلاق خوردن یک محکوم به اباحه گری


براندازان و برخی از اصلاح طلبان درباره شلاق خوردن یک محکوم مرتبط با جریان های سازمان یافته اباحه گری دروغ هایی منتشر کرده اند که بازهم منجر به رسوایی برای حامیان زن زندگی آزادی شد.

- فارس پلاس؛ روایت روز - طی روزهای گذشته، روایت یک محکوم در فضای مجازی از سوی افراد و جریان های رسانه ای خاص در حال انتشار است که روایت آنها درباره علت شلاق خوردن این محکوم کذب است.

یک خبرنگار اصلاح طلب خبری منتشر کرده مبنی بر اینکه خانمی به نام رویا حشمتی به علت بی حجابی محکوم به شلاق و جریمه نقدی شده است.

  رسانه های ضدانقلاب که تا کنون از روایت های ناصحیح اصلاح طلبان نهایت استفاده را برده اند، این موضوع را به دست گرفته و شلاق خوردن این خانم را به بی حجابی ارتباط دادند.

    رسانه قوه قضاییه در واکنش به خبر کذب این رسانه نوشت: خانم حشمتی در مقطعی با وصل شدن به یک جریان سازمان یافته در خارج از کشور و دریافت مبالغی، در ساعات مشخص در مکان های پر رفت و آمد به ترویج اباحه گری با وضعیت بسیار زننده در خیابان های شهر تهران پرداخته که پس از بازداشت و انجام بازجویی و تحقیقات قضایی موضوع فوق مبنی بر اقدام سازمان یافته در قبال دریافت مبالغی از خارج از کشور اثبات می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت نادرست از علت شلاق خوردن یک محکوم به اباحه گری

روایت نادرست از علت شلاق خوردن یک محکوم به اباحه گری