مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 16:152023-12-22بين الملل

وقتی تمام بمب های جهان برای اسراییل کافی نیست


در میانه انتشار گزارش «سی ان ان» از حجم بمب های استفاده شده علیه غزه، روزنامه عبری یدیعوت آحارانوت امروز، جمعه 22دسامبر از شکست اهداف تل آویو در حمله زمینی به نوار غزه گزارش داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه یدیعوت آحارانوت به نقل از یکی از افسران ارتش اسراییل نوشت که برای تخریب همه تونل های حماس، به همه بمب های جهان نیاز داریم و ممکن است این هم کافی نباشد .

این رسانه عبری اعلام کرد که آمریکا به دلیل پیشرویِ کُند ارتش در نوار غزه از اسراییل ناامید شده است؛ واشنگتن فکر می کرد ارتش بتواند در این مدت زمان، وارد مناطق بیشتری از نوار غزه شود.

تلفات ارتش اسراییل ارتش اسراییل بوی پایان جنگ را حس می کند و تلاش دارد قبل از آن به دستاوردهایی دست یابد این خلاصه دلایل تداوم ماجراجویی تل آویو و اصرار نخست وزیر، بنیامین نتانیاهو برای ادامه جنگ است که تحلیلگر یدیعوت آحارانوت، ناحوم بارنیاع بیان کرد.

در پی ناکامی های مجدد ارتش اسراییل از پیش روی در غزه و افزایش شمار تلفات نظامی به صدها نفر، تیپ گولانی شب گذشته، پنج شنبه اعلام کرد که در حال عقب نشینی از نوار غزه است.

رسانه های عبری در حال بازنشر تصاویری از روند انتقال نظامیان اسراییلی به خارج از غزه هستند:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی تمام بمب های جهان برای اسراییل کافی نیست

وقتی تمام بمب های جهان برای اسراییل کافی نیست