مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 10:052024-01-12سياسي

ساماندهی پایانه هرسین - کرمانشاه جهت رفاه حال مردم


ابوطالب ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین گفت: از اول بهمن ماه شهروندان هرسین برای سفر برون شهری فقط از طریق پایانه مسافربری اقدام کنند زیرا که فعالیت خودروهای مسافربر برون شهری در خارج از پایانه هرسین ممنوع است.

- ابوطالب ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به استقرار شرکت مسافربری در پایانه، رانندگان خودروهای ویژه برون شهری می بایست طبق روال قانونی از این مکان اقدام به جابجایی مسافر نمایند.

وی لازمه استمرار این امر را همکاری گسترده مردم دانست و افزود: به دنبال مطالبات مردمی در خصوص ساماندهی پایانه مسافربری برون شهری شهر هرسین، از اول بهمن ماه فعالیت این پایانه آغاز می شود.

* ممنوعیت فعالیت مسافربرهای برون شهری خارج از پایانه هرسین - کرمانشاه فرماندار هرسین در خصوص انتظارش از شهروندان جهت بهبود شرایط فعالیت خودروهای مسافر برون شهری، تصریح کرد: از شهروندان محترم انتظار داریم در صورت تردد به خارج از هرسین از ظرفیت پایانه استفاده کنند و در بهبود وضعیت ترافیکی، افزایش ایمنی مسافران و پیشگیری از آسیب های اجتماعی که درنتیجه رفتار برخی از رانندگان مسافربر شخصی به وجود می آید جلوگیری نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی پایانه هرسین - کرمانشاه جهت رفاه حال مردم

ساماندهی پایانه هرسین - کرمانشاه جهت رفاه حال مردم