مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 19:352024-01-08سياسي

داوطلبانی از همه جریان ها و سلایق سیاسی در انتخابات داریم


استاندار گلستان با تاکید بر لزوم حضور مردم در انتخابات پیش رو، گفت: از همه اقوام و مذاهب به نسبت جمعیتی آنها و از همه جمعیت سیاسی استان، داوطلب در انتخابات داریم.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با تاکید بر لزوم حضور مردم در انتخابات پیش رو، گفت: از همه اقوام و مذاهب به نسبت جمعیتی آنها و از همه جمعیت سیاسی استان، داوطلب در انتخابات داریم.

علی محمد زنگانه امروز (دوشنبه، 18 دی ماه) در جمع اساتید دانشگاه های استان گلستان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفند ماه امسال، اظهار کرد: انتخابات امسال اهمیت زیادی دارد.

همه ما باید نقش سفیر دعوت مردم به انتخابات را ایفا کنیم و با روشنگری و بیان اهمیت برگزاری انتخابات و بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به مردم، نقش موثری در برگزاری انتخابات ایفا کنیم.

وی بیان کرد: در ارزیابی مجموعه هایی که افکارسنجی را انجام می دهند، امید ایجادشده بین مردم در استان گلستان بیش از میانگین کشوری است و ما باید قدر این شرایط را بدانیم.

خوشبختانه در شاخص های مختلف ثبت نام داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس شاهد رشد قابل توجه و افزایش شاخص ها در استان گلستان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبانی از همه جریان ها و سلایق سیاسی در انتخابات داریم

داوطلبانی از همه جریان ها و سلایق سیاسی در انتخابات داریم