مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 15:002024-01-19سياسي

هشدار امام جمعه گچساران به تایید صلاحیت شده ها


امام جمعه گچساران به کاندیداهای تایید صلاحیت شده هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران حجت الاسلام والمسلمین سید عنایت هاشمی منش،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت: در کتاب نهج البلاغه امیرالمومنین هیچ توصیه ای به اندازه رعایت تقوای الهی سفارش نشده است.

وی بیان کرد: اولین و آخرین کلام حضرت علی ع دعوت به تقوای الهی است حتی در جملات آخرشان توصیه و وصیت وی به فرزندانش تقوا است.

امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه تقوا یعنی خودمراقبتی در برابر هوا و نفس تصریح کرد: تقوااقسامهای متعددی از جمله سیاسی، اجتماعی و اعتقادی داریم.

حجت الاسلام هاشمی منش عنوان کرد: اگر انسان در راه مسیر رسیدن به پروردگار عالم مراقب نباشد و یک لحظه اگر لغزید و مراقبت نکرد در درک افصل جای می گیرد، اما خداراه توبه را باز کرده است و ماه رجب بهترین فضا برای رسیدن به قله کمالات است.

وی گفت: در آستانه میلاد با سعادت امام جواد الائمه ع هستیم هفته یش رو هفته با عظمت و با برکتی است.

امام جمعه گچساران خاطرنشان کرد: امام رضا ع از امام جواد ع به عنوان اعظم  البرکت برای شیعه  یاد کرده است، در زمان امام رضا ع که 50 سال از عمر وی رفته بود ولی صاحب فرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار امام جمعه گچساران به تایید صلاحیت شده ها

هشدار امام جمعه گچساران به تایید صلاحیت شده ها