مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 11:402024-01-17اقتصادي

صدور مجوز مهم ترین مانع ساماندهی و انتقال صنوف آلاینده است


مدیرکل امور اقتصادی استانداری کردستان گفت: مشکل صدور مجوز مهم ترین مانع ساماندهی و انتقال صنوف آلاینده و مزاحم در استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدکمال حسینی در جلسه شهرک های صنفی و ساماندهی مشاغل آلاینده استان کردستان اظهار کرد: علیرغم اینکه سرمایه گذاران زیادی در شهرهای سنندج و مریوان برای ایجاد این شهرک ها اعلام امادگی کرده و حتی زمین خریداری کرده اند اما خیلی خوشبینانه به این حوزه نگاه نمی شود.

وی گفت: تغییر کاربری ها و واگذاری اراضی خیلی خوش بینانه به موضوع ایجاد شهرک های صنفی وجود ندارد و شاید این مهم به خاطر نبود یک متولی مشخص در این حوزه است.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری کردستان افزود: یکی از گیرهای اصلی انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر همین دستگاه های متولی صدور مجوز هستند، چراکه از جواز تاسیس صادر نشود گام های بعدی در راستای اجرای این مهم عملا انجام نمی شود.

وی اضافه کرد: اگر شرکت شهرک های صنعتی می توانند در این راستا اقدامات کنند بهتر است صدور مجوز به شهرداری ها واگذار شود.

خروج صنوف آلاینده و مزاحم در قالب تعاونی نماینده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان هم در این جلسه اظهار کرد: اداره کل تعاون استان آمادگی لازم را برای ساماندهی صنوف آلاینده و مزاحم در قالب تشکیل تعاونی در شهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز مهم ترین مانع ساماندهی و انتقال صنوف آلاینده است

صدور مجوز مهم ترین مانع ساماندهی و انتقال صنوف آلاینده است