مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 14:352023-12-27سياسي

لزوم ایجاد سالن های مدیریت بحران در دلیجان و نراق


شهرهای دلیجان و نراق نیازمند احداث و تجهیز سالن های مدیریت بحران هستند و دستگاه ها نیز باید پیگیر تجهیزات مورد نیاز برای رویارویی با حوادث طبیعی باشند.

- ایسنا/مرکزی فرماندار شهرستان دلیجان گفت: شهرهای دلیجان و نراق نیازمند احداث و تجهیز سالن های مدیریت بحران هستند و دستگاه ها نیز باید پیگیر تجهیزات مورد نیاز برای رویارویی با حوادث طبیعی باشند.

ابوالفضل قاسمی، چهارشنبه 6 دی ماه در جلسه شورای اداری دلیجان که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و هفته بصیرت، اظهار کرد: کشور ما همیشه در معرض زلزله قرار داشته و رسالت دستگاه های اجرایی این است که همیشه آماده بوده و دستگاه های خود را به روز نگه داریم تا آماده مقابله با شرایط بحران بوده و به دنبال تامین تجهیزات مورد نیاز باشیم.

وی با اشاره به برگزاری مانور لحظه صفر در دلیجان ادامه داد: عملکرد دستگاه ها برای مقابله با شرایط اضطراری در این مانور، ارزیابی شد.

در تهران بیش از 500 سالن مدیریت بحران احداث شده و شهرهای دلیجان و نراق نیازمند احداث و تجهیز چنین سالن هایی هستند و دستگاه ها نیز باید پیگیر تجهیزات مورد نیاز برای رویارویی با این حوادث باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد سالن های مدیریت بحران در دلیجان و نراق

لزوم ایجاد سالن های مدیریت بحران در دلیجان و نراق