مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 13:202024-01-01دانش

انتشار گزارش تحلیل پتنت های حوزه نانوحباب در بخش کشاورزی و پساب موادغذایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نانوحباب یکی از حوزه های پرکاربرد در صنایع است که می توان برخی از چالش های فعلی در صنعت کشاورزی، شیلات، - نانوحباب یکی از حوزه های پرکاربرد در صنایع است که می توان برخی از چالش های فعلی در صنعت کشاورزی، شیلات، آب و پساب و صنعت مواد غذایی را با استفاده از آن حل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نانوحباب یکی از حوزه های پرکاربرد در صنایع است که می توان برخی از چالش های فعلی در صنعت کشاورزی، شیلات، آب و پساب و صنعت مواد غذایی را با استفاده از آن حل کرد.

به تازگی، به سفارش ستاد توسعه فناوری نانو و میکرو، گزارش تحلیل پتنت های فناوری نانوحباب درصنایع کشاورزی و پساب مواد غذایی تهیه و منتشر شده است.

در این گزارش ابتدا به موضوع چیستی نانوحباب پرداخته می شود و کاربرد های این فناوری درحوزه های مختلف معرفی می شود.

برای آشنایی مخاطبان با این کاربردها، در بخش ابتدایی گزارش به کاربرد فناوری نانوحباب در حوزه هایی نظیر آب، فاضلاب، کشاورزی، آبزی پروری، پزشکی، دارو، نفت و گاز و معدن پرداخته می شود.

همچنین مطالبی درباره گستره کاربرد نانوحباب در گلخانه ها، دستگاه ژنراتور نانوحباب ساز و مقایسه عملکرد دستگاه نانوحباب ساز با روش های مرسوم درج شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار گزارش تحلیل پتنت های حوزه نانوحباب در بخش کشاورزی و پساب موادغذایی

انتشار گزارش تحلیل پتنت های حوزه نانوحباب در بخش کشاورزی و پساب موادغذایی