مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 21:562024-01-02سياسي

کاهش ارائه مدارک فیزیکی با توسعه دولت الکترونیک


دبیر شورای عالی فضای مجازی کشورگفت: کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیک موجب توسعه دولت الکترونیک، کاهش نیاز به ارائه مدارک فیزیکی و چارچوب گذاری در تعامل میان دستگاه ها بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز ملی فضای مجازی، محمدامین آقامیری رییس مرکز ملی فضای مجازی در مراسم معارفه رییس کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیک، با تاکید بر اهمیت این کارگروه در ایجاد همگرایی در میان تمامی ذی ربطان و نقش آفرینی در حضور گسترده دستگاه های مختلف در این حوزه گفت: تاکنون مسیر پیشرفت کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیک که طبق مصوبه شورای عالی فضای مجازی تشکیل شده و با قانون مدیریت داده ها و اطلاعات ملی مجلس شورای اسلامی تقویت شده، مسیر خوب و قابل قبولی بوده است.

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور افزود: این کارگروه در توسعه دولت الکترونیکی، کاهش نیاز به ارائه مدارک فیزیکی و چارچوب گذاری در تعامل میان دستگاه ها فعال بوده و تصمیمات آن در بهبود و ارتقای سطح ارائه خدمات به مردم موثر واقع شده است.

وی با اشاره به این که با تصمیماتی که در این حوزه در حال انجام است شاهد افزایش کار این کارگروه خواهیم بود، تصریح کرد: این کارگروه می تواند الگوی توسعه سایر کارگروه ها در مرکز ملی فضای مجازی بوده و تجربه موفقی است از یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ارائه مدارک فیزیکی با توسعه دولت الکترونیک

کاهش ارائه مدارک فیزیکی با توسعه دولت الکترونیک