مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 11:152024-01-18سياسي

سد انحرافی لشتو رامسر با حضور معاون رییس جمهور افتتاح شد


داوود منظور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور صبح امروز در سفر به غرب مازندران که با همراهی استاندار، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، - ایسنا/مازندران داوود منظور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور صبح امروز در سفر به غرب مازندران که با همراهی استاندار، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای و تعدادی از مدیران استان و شهرستان، سد انحرافی لشتو را افتتاح کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران امروز در حاشیه بازدید رییس سازمان برنامه و بودجه از سد انحرافی لشتو و مراسم بهره برداری از آن اظهار کرد: ساخت این سد انحرافی روی رودخانه چالکرود تاثیر زیادی در تامین آب مورد نیاز باغ ها و زمین های کشاورزی منطقه دارد و دست کم یک هزار و 300 هکتار از کشتزارهای غرب استان را زیر پوشش قرار می دهد.

وی ادامه داد: عملیات ساخت این سد انحرافی سال 1400 آغاز شد و طی 24 ماه با تأمین اعتبار مورد نیاز به مرحله بهره برداری رسید.

برای ساخت این سد انحرافی 370 میلیارد ریال هزینه شده است این مسئول تصریح کرد: ساخت سدهای انحرافی روی رودخانه ها یکی از راه های مناسب و زودبازده برای کمک به افزایش توان تامین آب در استان است که به طور جدی در دستور کار شرکت آب منطقه ای مازندران قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد انحرافی لشتو رامسر با حضور معاون رییس جمهور افتتاح شد

سد انحرافی لشتو رامسر با حضور معاون رییس جمهور افتتاح شد