مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 12:102024-01-10سياسي

محسن رضایی: ایجاد گردان های غواص در جنگ خلاقیتی بی نظیر بود


دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: ایجاد گردان های غواص یک نوآوری و خلاقیت بی بدیل بود که هرچه کنگره و یادواره در جهت شناخت بیشتر این افتخار آفرینی ها بگذاریم باز هم کم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس آیین اختتامیه دومین کنگره شهدای غواص با حضور محسن رضایی دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در جزیره کیش برگزار شد.

در این برنامه رضایی، ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری این یادواره، گفت: ارادت و احترام خود را نسبت به خانواده های شهیدان غواص اعلام می کنم و ما به این عزیزان مدیون هستیم.

وی با تأکید بر ضرورت توجه بیشتر به حوزه شناختی و معرفتی شهدای غواص بیان داشت: ایجاد گردان های غواص یک نوآوری و خلاقیت بی بدیل بود که هرچه کنگره و یادواره در جهت شناخت بیشتر این افتخار آفرینی ها بگذاریم باز هم کم است.

وی با یادآوری جایگاه و مقام والای شهدا نزد مردم ایران خاطرنشان کرد: هیچ دینی مانند اسلام جایگاه و منزلت برای شهدا قائل نشده است و در قرآن شهدا زنده خوانده می شوند و نزد خدای متعال روزی می خورند و خشنودند و این مقام و توصیف از شهدا در قرآن، بسیار عظیم و عجیب است، زیرا شهدا در فرهنگ و اعتقادات و دین ما دارای منزلت بی بدیل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن رضایی: ایجاد گردان های غواص در جنگ خلاقیتی بی نظیر بود

محسن رضایی: ایجاد گردان های غواص در جنگ خلاقیتی بی نظیر بود