مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 09:452023-12-31اقتصادي

بانک ها سد راه طرح نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد هستند؟


معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مصوبه شورای عالی مسکن در بانک ها می ماند و تضاد جدی میان مصوبات این شورا و بانک ها در این استان وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، اوضاع طرح نهضت ملی در کهگیلویه و بویراحمد راضی کننده نیست و نیار به همکاری بیشتر دستگاه های استانی دارد.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی سهم استان کهگیلویه و بویراحمد در طرح نهضت ملی مسکن طی چهار سال 48 هزار واحد است که در حال حاضر 17 هزار و 445 واحد در دست احداث است.

محمد راستا در نشست شورای مسکن که معاون وزیر راه و شهرسازی هم حضور داشت، با اشاره به اینکه این واحدها پیشرفت 10 درصد تا 85 درصدی دارند، گفت:800واحد دهه فجر افتتاح می شود.

وی با اشاره به اینکه 11قطعه زمین در سراسر استان در حال آماده سازی است که نیازمند تامین اعتبار هستیم گفت: 10 قطعه برای طرح جوانی جمعیت نیازمند تایید است.

وی تعداد کل متقاضیان در سطح استان را 68 هزار نفر عنوان کرد و گفت: 20 هزار تایید نهایی شدند که اگر مشکل زمین یاسوج حل شود به تعداد کل متقاضیان واحد احداث می شود .

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمدی با بیان اینکه 3 هزار و 324 نفر به بانک معرفی شدند که تاکنون بانک ها با یک هزار و 226 نفر قرارداد منعقد کردند، افزود: کمبود زمین و همکاری ضعیف بانک ها در انعقاد قرارداد با متقاضیان را از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها سد راه طرح نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد هستند؟

بانک ها سد راه طرح نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد هستند؟