مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 14:152024-01-16سياسي

مشارکت بالا در انتخابات قدرت چانه زنی ما را در عرصه های بین المللی بالا می برد


نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات، گفت: مشارکت بالا در انتخابات قدرت چانه زنی ما را در عرصه های بین المللی افزایش می دهد.

- ایسنا/کرمانشاه نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات، گفت: مشارکت بالا در انتخابات قدرت چانه زنی ما را در عرصه های بین المللی افزایش می دهد.

عبدالرضا مصری در اولین رویداد اشتغال استان کرمانشاه که امروز (26 دی) برگزار شد، با بیان اینکه در سال های قبل از انقلاب روزانه 4.

5 میلیون بشکه نفت صادر می کردیم، اما اکنون با تحریم های اعمال شده در بحث صدور نفت با محدودیت هایی مواجه ایم، گفت: اگر بتوانیم به صادرات 4.

5 میلیون بشکه ای نفت برگردیم، سه تا چهار برابر ارقام کنونی منابع مالی در اختیار کشور خواهد بود که بسیار تحول آفرین است.

وی به عهدشکنی غربی ها در مذاکرات صورت گرفته برای رفع تحریم ها اشاره کرد و افزود: ما به همه تعهداتی که داشتیم عمل کردیم، اما طرف مقابل به هیچکدام از تعهدات خود عمل نکرد و حاضر نشد برای رفع تحریم ها تضمین دهد.

نماینده کرمانشاه در مجلس با بیان اینکه آمریکا به هیچ عنوان نمی تواند با ما وارد جنگ شود و اگر می توانست این کار را ظرف 40 سال گذشته انجام می داد، عنوان کرد: برای پیگیری حقوق مان در عرصه بین المللی باید دستمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بالا در انتخابات قدرت چانه زنی ما را در عرصه های بین المللی بالا می برد

مشارکت بالا در انتخابات قدرت چانه زنی ما را در عرصه های بین المللی بالا می برد