مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 10:552024-01-10بين الملل

آمریکا از وتوی خود علیه قطعنامه درخواست آتش بس در غزه حمایت کرد


ایالات متحده از وتوی خود در مورد درخواست برای تعلیق فوری خصومت ها در غزه در نشست روز سه شنبه سازمان ملل دفاع کرد اما بار دیگر با درخواست فلسطینی ها و بسیاری از کشورهای دیگر از جمله گروهی از خاخام های یهودی برای آتش بس در جنگ رژیم صهیونیستی و حماس روبرو شد.

- ایالات متحده از وتوی خود در مورد درخواست برای تعلیق فوری خصومت ها در غزه در نشست روز سه شنبه سازمان ملل دفاع کرد اما بار دیگر با درخواست فلسطینی ها و بسیاری از کشورهای دیگر از جمله گروهی از خاخام های یهودی برای آتش بس در جنگ رژیم صهیونیستی و حماس روبرو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رابرت وود معاون سفیر آمریکا در سازمان ملل متمم پیشنهادی روسیه برای قطعنامه شورای امنیت در 22 دسامبر 2023 را که وتو شده، با اوضاع کنونی در غزه مرتبط ندانست.

وی همچنین گفت این مساله تکان دهنده است که حامیان آتش بس در غزه توجهی به اقدامات حماس ندارند.

شورای امنیت بعدا قطعنامه دیگری را تصویب کرد که آمریکا به آن رای ممتنع داد و در این قطعنامه اقدامات فوری برای ارسال کمک های بشردوستانه به غزه و ایجاد شرایطی برای یک توقف دائمی درگیری ها درخواست شده است.

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، تنها کسی که از آمریکا حمایت کرد، گلعاد اردان، سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل بود که گفت: یک آتش بس پیروزی برای حماس در تداو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا از وتوی خود علیه قطعنامه درخواست آتش بس در غزه حمایت کرد

آمریکا از وتوی خود علیه قطعنامه درخواست آتش بس در غزه حمایت کرد