مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 12:102023-12-23اقتصادي

آزادی 132 زندانی غیر عمد یزدی در سال جاری


مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد از آزادی تعداد 132 مددجو جرائم غیر عمد با مشارکت نیکوکاران و همراهی خوب شکات در گذشت بخشی از دیون از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

- به گزارش  خبرگزاری فارس از یزد، سید مسعود عظیمی با اعلام این خبر اظهار کرد:  از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 132 زندانی غیر عمد از زندانهای استان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند که مبلغ بدهی آنها 282 میلیارد و 411 میلیون تومان بود.

وی افزود: در فرآیند آزادی از طریق پذیرش اعسار از سوی مراجع قضایی و قضات دادگاه ها مبلغ 120 میلیارد و 729 میلیون تومان بود و شکات نیز مبلغ 121 میلیارد و 406 میلیون تومان را گذشت نموده و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد مردمی شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک های عامل و آورده مددجو به مبلغ 40 میلیارد و 276 میلیون تومان به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این 132 نفر و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده فراهم گردید.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد تصریح کرد: مردم دارالعباده یکی از بخشنده ترین افراد در ایران عزیزمان هستند و شکات پرونده ها خود به مانند خیر عمل نموده و در جلساتی متعددی که اعضاء کمیته صلح و سازش ستاد مردمی دیه استان یزد با آنها برگزار می کنند در تسهیل شرایط آزادی زندانیان تحت پوشش این ستاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 132 زندانی غیر عمد یزدی در سال جاری

آزادی 132 زندانی غیر عمد یزدی در سال جاری