مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 14:452024-01-06اقتصادي

حق بنگاه داری نداریم/ برای تامین مالی وارد پروژه ها می شویم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا صالح عضو هیات عامل صندوق توسعه ملی صبح روز شنبه در نشست خبری که به مناسبت سیزدهمین سالگرد تاسیس این صندوق برگزار شد، - علیرضا صالح گفت: طبق ماده 3 قانون برنامه هفتم توسعه که به ما تکلیف شده است، از بنگاه داری پرهیز خواهیم کرد.

ما به عنوان یک نهاد تامین مالی وارد پروژه ها می شویم، اما هرگز حق بنگاه داری نداریم و در قالب قرارداد های خرید خدمت این کار را انجام می دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا صالح عضو هیات عامل صندوق توسعه ملی صبح روز شنبه در نشست خبری که به مناسبت سیزدهمین سالگرد تاسیس این صندوق برگزار شد، حضور یافت.

صالح درباره رویکرد جدید صندوق برای سرمایه گذاری در صنعت نفت و اینکه این موضوع ممکن است باعث بنگاه داری و ورشکستگی صندوق شود، گفت: اگر قرار باشد واردبنگاه داری شویم مطمئن باشید اوضاع نه تنها بهتر از وضع موجود نخواهد بود بلکه ممکن است بدتر شود.

بر اساس سیاست هایی که تا به حال دنبال کرده ایم و طبق ماده 3 قانون برنامه هفتم توسعه که به ما تکلیف شده است، از بنگاه داری پرهیز خواهیم کرد.

ما به عنوان یک نهاد تامین مالی وارد پروژه ها می شویم اما هرگز حق بنگاه داری نداریم و در قالب قرارداد های خرید خدمت این کار را انجام می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق بنگاه داری نداریم/ برای تامین مالی وارد پروژه ها می شویم

حق بنگاه داری نداریم/ برای تامین مالی وارد پروژه ها می شویم