مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 14:012024-01-20بين الملل

22 خدمه یک شناور خارجی در آب های سیری نجات یافتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، اسماعیل مکی زاده معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان امروز در تشریح جزییات حادثه برای یک شناور تانکر خارجی در آبهای سیری اظهار کرد: یک شناور تانکر دچار حریق شده و از ادامه مسیر باز می ماند.

این شناور با 22 خدمه آن شامل 21 هندی و یک پاکستانی از مبدا بندر خورفکان امارات به مقصد عراق در حرکت بوده که در هفت مایلی شرق جزیره سیری در قسمت موتورخانه دچار حریق شده بود.

  وی ادامه داد: مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بندرعباس به محض اطلاع از این حادثه دریایی، شناور ناجی 11 از ابوموسی و شناور هدایت 6 به موقعیت شناور مضطر اعزام شدند.

    معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: همچنین ضمن هماهنگی با امارات ندسا و نداجا برای کمک رسانی، پس از انجام عملیات امداد رسانی تمامی 22 سرنشین و خدمه این شناور تانکر نجات یافتند.

    مکی زاده اضافه کرد: شناور یاد شده دارای 123متر طول و بدون محموله بوده است.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: تمامی سرنشینان این شناور در سلامت کامل هستند و خبرهای تکمیلی از این حادثه دریایی به زودی اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 خدمه یک شناور خارجی در آب های سیری نجات یافتند

22 خدمه یک شناور خارجی در آب های سیری نجات یافتند