مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 09:302023-12-29سياسي

سرخس با فقدان کشاورزی مکانیزه روبرو است


نماینده مردم سرخس، فریمان و بخش های رضویه و احمدآباد مشهد گفت: با وجود تامین منابع آبی در شهرستان سرخس، همچنان با فقدان مکانیزاسیون در حوزه کشاورزی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخس، سید احسان قاضی زاده هاشمی در همایش تبیین سند پیشرفت منطقه ای سرخس و احیای جهاد سازندگی که شامگاه پنج شنبه در سرخس برگزار شد، با تاکید بر تقویت مکانیزاسیون در سرخس، اظهار کرد: کشاورزی سرخس علی رغم تامین منابع آب، بهره وری کمتری داشته که علت آن فقدان مکانیزاسیون بوده است.

وی افزود: در دولت سیزدهم و با همکاری متولیان حوزه آب و خاک و پیگیری های بودجه ای با رشد فعالیت ها در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی رو به رو هستیم البته در سند تحول و پیشرفت سرخس با همکاری ستاد اجرایی فرامین حضرت امام(ره)، برای بخش کشاورزی رشد برجسته دیده شده است.

نماینده مردم سرخس، فریمان و بخش های رضویه و احمدآباد مشهد با اشاره به سفر اخیر وزیر نیرو به سرخس، گفت: وزیر نیرو بر اجرای توافقات قبلی تاکید دارند، ضمن اینکه در موضوع سد شوریجه حق آبه کشاورزی دیده شده است.

قاضی زاده هاشمی در ادامه به موضوع تعرفه برق مناطق گرمسیری برای سرخس اشاره و اظهار کرد: این موضوع  در کمیسیون امور زیربنایی دولت در حال نهایی شدن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرخس با فقدان کشاورزی مکانیزه روبرو است

سرخس با فقدان کشاورزی مکانیزه روبرو است