مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 23:552024-01-01بين الملل

روزنامه صهیونیستی: شکست امنیتی جدید برای اسراییل با سرقت از ارتش


در ادامه ناکامی های سریالی ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه، این بار یک شکست امنیتی توسط یک شخص صهیونیست در کارنامه اشغالگران در جریان جنگ در این باریکه ثبت شد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نوشت: یک شکست امنیتی جدید برای ارتش اسراییل رقم خورده است.

یک اسراییلی با جعل هویت یکی از نیروهای یگان یمام و یکی از اعضای شاباک، توانست وارد غزه شود و سلاح، مهمات، یک پهپاد و یک دستگاه بی سیم را از ارتش اسراییل به سرقت ببرد.

طبق افشای این رسانه، صهیونیست مذکور همچنین یک یونیفرم نظامی را به سرقت برده و در زمان حضور در غزه با یک چهره سرشناس که برای سرکشی از نظامیان ارتش رژیم اشغالگر به منطقه رفته بود، عکس گرفته است.

در ماه های پیش از آغاز عملیات طوفان الاقصی مقاومت نیز افرادی به دفعات مکرر و به شکل مخفیانه وارد پایگاه های ارتش رژیم صهیونیستی شده و مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات را از این پایگاه ها به سرقت برده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، گروه های مقاومت فلسطین 15 مهرماه (هفتم اکتبر 2023) عملیات طوفان الاقصی را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسراییل آغاز کردند که سرانجام پس از 45 روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه 1402(24 نوامبر 2023)آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسراییل برقرار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه صهیونیستی: شکست امنیتی جدید برای اسراییل با سرقت از ارتش

روزنامه صهیونیستی: شکست امنیتی جدید برای اسراییل با سرقت از ارتش