مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 16:402023-12-31سياسي

11 هزار بسته معیشتی توسط بسیج سازندگی در استان قزوین توزیع می شود


رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین از توزیع 11 هزار بسته معیشتی و آزادی 22 زندانی در دهه مقاومت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ مهدی صادق پور در نشست خبری با خبرنگاران استان قزوین به مناسبت فرارسیدن دهه مقاومت که ظهر امروز در سالن اجتماعات بسیج سازندگی استان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به سازماندهی انجام شده خواهران و برادران بسیجی در این ایام تمام 22 قشر تخصصی بسیج حوزه ها، پایگاه ها و بسیج مساجد و محلات خدمت مومنانه را در دستور کار قرار داده اند که سه شنبه این هفته آغاز می شود و در قزوین به عنوان پایلوت به همراه 15 استان دیگر توزیع بسته های معیشتی انجام می شود.

وی افزود: همزمان با سراسر کشور 11 هزار بسته معیشتی با محوریت بسیج محلات به ارزش 6 میلیارد تومان بین ولی نعمتان توزیع می شود که توسط فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج، شوراهای جهادی و گروه های جهادی شناسایی شده اند و به نوعی دخیل کردن و همراهی کردن مردم در خدمت به همنوع است.

رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین از آزادی 22 زندانی توسط بسیج حقوقدانان استان با همکاری ستاد دیه و دادگستری کل استان خبر داد و گفت: در این هفته 25 سری جهیزیه توسط حوزه های بسیج محلات و پشتیبانی و هماهنگی بسیج سازندگی به نیازمندان اعطا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 هزار بسته معیشتی توسط بسیج سازندگی در استان قزوین توزیع می شود

11 هزار بسته معیشتی توسط بسیج سازندگی در استان قزوین توزیع می شود