مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 19:302024-01-06ورزشي

ادعایی بزرگ در فرانسه؛ توپ طلای مسی پارتی بازی بود!‏


لئو مسی در دوران حضور در پاری سن ژرمن فراز و نشیب هایی را پشت سر گذاشت و به ‏اندازه سال های درخشش بی نظیرش در بارسا درخشان نبود با این حال او در مراسم توپ ‏طلای امسال برای هشتمین بار به این جایزه انفرادی رسید.

- ‏ ادعایی بزرگ در فرانسه علیه لیونل مسی مطرح شده که بر اساس آن فرانس فوتبال با ‏لابی گری و فشار پاری سن ژرمن هشتمین توپ طلای لیونل مسی را به او اهدا کرده ‏است.

‏ به گزارش سایت قطره و به نقل از ورزش سه ، پاری سن ژرمن تابستان گذشته با مسی خداحافظی کرد تا ‏اسطوره آرژانتینی راهی آمریکا شده و پیراهن اینترمیامی را به تن کند.

مسی از این گزینه ‏برخوردار بود که قراردادش را با پی اس جی یک سال تمدید کند ولی دو طرف به این نتیجه ‏رسیدند که وقت خداحافظی فرا رسیده است.

‏ لئو مسی در دوران حضور در پاری سن ژرمن فراز و نشیب هایی را پشت سر گذاشت و به ‏اندازه سال های درخشش بی نظیرش در بارسا درخشان نبود با این حال او در مراسم توپ ‏طلای امسال برای هشتمین بار به این جایزه انفرادی رسید.

‏ با اینکه تقریبا همه صاحب نظران متفق القول بودند که لئو مسی نه به دلیل بازی هایش ‏در فصل گذشته پاری سن ژرمن بلکه به دلیل افتخارآفرینی در جام جهانی و قهرمانی با ‏تیم ملی آرژانتین به توپ طلا رسید اما در چند ساعت گذشته در فرانسه ادعاهایی بزرگ ‏علیه او مطرح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعایی بزرگ در فرانسه؛ توپ طلای مسی پارتی بازی بود!‏

ادعایی بزرگ در فرانسه؛ توپ طلای مسی پارتی بازی بود!‏