مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 14:302023-12-28حوادث

کشف 59 تن انواع مواد مخدر در مرزهای کشور


فرمانده مرزبانی فراجا در تشریح اقدامات 9 ماهه مرزبانی، گفت: با تلاش همرزمانمان 59 تن مواد مخدر و 190هزار میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای کشور کشف شده است.

- فرمانده مرزبانی فراجا در تشریح اقدامات 9 ماهه مرزبانی، گفت: با تلاش همرزمانمان 59 تن مواد مخدر و 190هزار میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای کشور کشف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار احمدعلی گودرزی در حاشیه بازدید از یگان های مرزی استان اردبیل ن به موفقیت مرزبانان در حراست و پاسداری از کیان ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری بیش از یک میلیون اتباع خارجی از مرزهای کشور طرد شده اند و قریب به 190 هزار میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در مرزهای کشور کشف شده است.

وی همچنین در ادامه با اشاره به کنترل مطلوب و شبانه روزی مرزهای کشور، اظهار داشت: با تلاش و مجاهدت های همکاران و همرزمان در واحدهای مرزی سراسر کشور در طول 9 ماهه سال جاری بیش از 59 تن انواع مواد مخدر در کشور که عمدتا با مجاهدت های مرزبانان در درگیری با سوداگران مرگ در دریا و مرزهای جنوب کشور بوده، کشف شده است.

فرمانده مرزبانی فراجا همچنین با بیان سایر توفیقات مرزبانان، تصریح کرد: 24 میلیون لیتر سوخت، 36 هزار راس دام ، 103 میلیون نخ انواع سیگار ، 71 میلیون عدد انواع دارو و 40 کیلوگرم طلا از کشفیات مرزبانی در مرزهای کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 59 تن انواع مواد مخدر در مرزهای کشور

کشف 59 تن انواع مواد مخدر در مرزهای کشور