مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 14:052024-01-17دانش

طراحی اپتیکی با نرم افزار زیمکس


انجمن علمی دانشجویی دانش آموختگان دانشگاه صنعتی قم با همکاری انجمن علمی فیزیک دانشگاه الزهرا (س)، کارگاه آموزشی «طراحی اپتیکی با نرم افزار Zemax» را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی دانش آموختگان دانشگاه صنعتی قم با همکاری انجمن علمی فیزیک دانشگاه الزهرا (س)، کارگاه آموزشی طراحی اپتیکی با نرم افزار Zemax را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این کارگاه با تدریس مهندس رضا مهرابی ـ دانشجوی ارشد فوتونیک دانشگاه علم و صنعت و مدرس دوره های آموزش تخصصی نرم افزار Zemax، از 15 بهمن ماه، ساعت 19 الی 21، برای دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های فیزیک، اپتیک و لیزر، فوتونیک و سایر علاقه مندان به یادگیری نرم افزار زیمکس، برگزار می شود.

معرفی نرم افزارهای طراحی اپتیکی و قابلیت ها و کتاب های مورد نیاز ، انواع دهانه عددی در سیستم های اپتیکی ، میدان دید و تقریب پیرامحوری ، ضریب شکست و شعاع و انحناع و عدد آبه ، معرفی کلی شیشه های اپتیکی ، مفاهیم پرتوهای لبه ای و اصلی ، نقاط بنیادی و EFL و BFL و FFL ، آشنایی با عدد F و نمودار MTF و چند نمونه از آن ، حد پراش اپتیکی ، تصحیح ابیراهی و ابیراهی های رنگی ، لایه نشانی و کاربردها ، انواع solveهای زیمکس ، ردیابی پرتو و ماتریس های اپتیکی ، طراحی کامل یک سیستم اپتیکی و تصحیح آن و فرمول ها از جمله موضوعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی اپتیکی با نرم افزار زیمکس

طراحی اپتیکی با نرم افزار زیمکس