مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 18:402024-01-04سياسي

عملیات تروریستی کرمان نشانه سقوط و فروپاشی رژیم صهیونیستی و همدستانش است


کنگره جهانی حضرت رضا علیه السلام در محکومیت عمل وحشیانه جنایتکاران در کرمان، بیانیه ای صادر و تصریح کرد: فجایع اخیر، کشتار و نسل کشی در فلسطین که «پاره تن اسلام» است و عملیات تروریستی در مضجع شریف سردار رشید اسلام، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، در پی جنایت تروریستی گلزار شهدای شهر کرمان و شهادت و مجروح شدن جمعی از عاشقان حاج قاسم سلیمانی، کنگره جهانی حضرت رضاعلیه السلام صادر کرد.

متن کامل پیام به شرح زیر است: بسم رب الشهداء و الصدیقین ملت شریف ایران، مسلمانان و آزادگان در سراسر عالم مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا  (احزاب:23).

فجایع اخیر، کشتار و نسل کشی در فلسطین که پاره تن اسلام است و عملیات تروریستی در مضجع شریف سردار رشید اسلام، شهید قدس ، حاج قاسم سلیمانی، هر یک نشانی بر سقوط و فروپاشی رژیم صهیونیستی و همدستان او است.

چنانکه مقام معظم رهبری مد ظله العالی، حکیمانه، آمریکا را مسئول جنایات اخیر دانستند، ردپای کوردلان تروریست در جنایت امروز در کشورمان نیز به همان طاغوت جهانی و قدرت های امپریالیست خودکامه بازمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات تروریستی کرمان نشانه سقوط و فروپاشی رژیم صهیونیستی و همدستانش است

عملیات تروریستی کرمان نشانه سقوط و فروپاشی رژیم صهیونیستی و همدستانش است