مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 14:252023-12-27سياسي

نقش اصناف و بازاریان برای افزایش مشارکت در انتخابات


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به هویت تاریخی و فرهنگی بازاریان، انتقال این هویت به نسل جدید را خواستار شد و احساس مسئولیت بزرگان و ریش سفیدان بازار را در این زمینه، - ایسنا/اردبیل معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به هویت تاریخی و فرهنگی بازاریان، انتقال این هویت به نسل جدید را خواستار شد و احساس مسئولیت بزرگان و ریش سفیدان بازار را در این زمینه، بسیار لازم و ضروری ذکر کرد.

رضا قاسمیان، 6 دی در نشست با جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری این عزیزان در فعالیت های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، به تدابیر انجام گرفته در راستای ارتقای سطح امنیتی در جامعه و بازار اشاره کرد و افزود: در دو سال اخیر تلاش شده با انجام اقدامات لازم مراقبتی و پیشگیرانه، احساس آرامش و امنیت در بازار و جامعه تامین و تضمین شود.

وی در پاسخ به سوالات بازاریان، به افزایش قابل توجه اجرای برنامه های فرهنگی در سطح استان اشاره کرد و این قبیل اقدامات را در افزایش نشاط اجتماعی و به تبع آن کاهش آسیب های اجتماعی، موثر دانست.

معاون استاندار اردبیل با بیان اینکه مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه و سالم در استان انجام گرفته، از انجام تمهیداتی برای کاهش هزینه تبلیغاتی نامزدها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش اصناف و بازاریان برای افزایش مشارکت در انتخابات

نقش اصناف و بازاریان برای افزایش مشارکت در انتخابات