مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 13:202024-01-02اجتماعي

هوای سمنان برای گروه های حساس ناسالم است


رییس کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان سمنان با تشریح وضعیت آلودگی هوا در سطح شهرهای استان گفت: وضعیت هوا در شهر سمنان برای گروههای حساس، نا سالم است.

- محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و رییس کار گروه اضطرار آلودگی هوای استان سمنان 12 دی ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: با بررسی وضعیت ایستگاه های سنجش آلودگی هوا در سطح استان، در حال حاضر شاخص آلایندگی هوا در شهرهای گرمسار و شاهرود در وضعیت قابل قبول است اما در شهر سمنان، این شاخص برای گروه های حساس در وضعیت ناسالم قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا در شرایط فعلی در شهر سمنان برگزاری مسابقات و حضور میدانی ورزشکاران در فضای باز ممنوع بوده و لازم است تا اولیاء مدارس تا بازگشت شرایط عادی هوا، از برگزاری مراسم صبحگاه و انجام فعالیت های ورزشی در فضای باز مدارس، پرهیز کنند.

رییس کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان با اشاره به ممنوعیت تردد خودروهای فاقد معاینه فنی و دودزا در سطح جاده ها و خیابانهای استان گفت: در صورت تردد و مشاهده اینگونه وسایط نقلیه، پلیس راهور نسبت به برخورد قانونی و اجرای مقررات مربوطه اقدام خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تاکید بر لزوم تلاش تمامی اقشار مختلف مردم و مسئولان ، سازمانها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای سمنان برای گروه های حساس ناسالم است

هوای سمنان برای گروه های حساس ناسالم است