مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 13:002023-12-23اقتصادي

دومین جشنواره و فن بازار پوشاک مازندران به ایستگاه آخر رسید


دومین جشنواره و فن بازار پوشاک مازندران با تجلیل از برترین طراحان در اختتامیه این جشنواره به ایستگاه آخر رسید.

- ایسنا/مازندران دومین جشنواره و فن بازار پوشاک مازندران با تجلیل از برترین طراحان در اختتامیه این جشنواره به ایستگاه آخر رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرشته پازوکی مدیر کل امور بانوان استانداری مازندران امروز در اختتامیه دومین همایش پوشاک مازندران، اظهار کرد: شناسایی، توانمندسازی، تسهیلگری، برندسازی و کمک به بازار فروش مهمترین موضوعاتی است که باید در ساماندهی امور بانوان استان به آن توجه شود.

وی ادامه داد: امروز توسعه مشاغل خرد خانگی یکی از مهمترین مسئله امور بانوان استانداری مازندران است و برای حل این مسائل همه مسئولان دستگاه ها لازم است طبق وظایف محوله عمل کنند.

مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران با اشاره به نقش فرزندداری و همسرداری بانوان، افزود: این بانوان می توانند در کنار همسرداری برای اقتصاد خانواده نیز کمک کار خانواده باشند.

وی ادامه داد: بانوان مازندرانی در همه حوزه ها از ظرفیت بالایی برخوردارند و من همه توانم را برای رشد و بارور شدن این استعدادها به کار خواهم گرفت و در حوزه اقتصادی نیز تلاش خواهم کرد جهت بازارسازی محصولات بانوان و زنان سرپرست بخش صادرات را نیز فعال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین جشنواره و فن بازار پوشاک مازندران به ایستگاه آخر رسید

دومین جشنواره و فن بازار پوشاک مازندران به ایستگاه آخر رسید