مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 16:552024-01-18سياسي

استاندار اصفهان: وظیفه همگانی ما روشنگری اذهان عمومی است


استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه وظیفه همگانی ما روشنگری اذهان عمومی است گفت: بایستی انسجام ملی کشور به نحو شایسته ای متبلور شود و باید در شرایطی که دشمن تمام تلاش خود را برای فتنه گری در جامعه و گسست فرهنگی به کار بسته است هوشمند و هوشیار رفتار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در گردهمایی ائمه جمعی و جمعی از فضلا و اساتید سطوح عالی حوزه های علمیه استان اصفهان گفت: دوران متفاوتی از تاریخ جمهوری اسلامی و جهان را طی می کنیم در عصر ما هیچ زمانی مانند اکنون جبهه حق و باطل روبروی هم صف آرایی نکرده بودند.

استاندار اصفهان بیان کرد: در این شرایط بایستی انسجام ملی کشور ما به نحو شایسته ای متبلور شود و ضروری است در شرایطی که دشمن تمام تلاش خود را برای فتنه گری در جامعه و گسست فرهنگی به کار بسته است هوشمند و هوشیار رفتار کنیم.

مرتضوی ضمن اشاره به انتخابات پیش رو در اسفندماه سال جاری، گفت: حضور گسترده مردم در این انتخابات می تواند در تقویت جبهه حق نقش عظیمی را ایفاء کند، از طرفی دشمن با استفاده از ابزار رسانه در تلاش است تا با ضعیف نشان دادن حضور مردم پای صندوق های رأی، اصل انسجام ملی جمهوری اسلامی را زیر سؤال ببرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اصفهان: وظیفه همگانی ما روشنگری اذهان عمومی است

استاندار اصفهان: وظیفه همگانی ما روشنگری اذهان عمومی است