مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 17:202023-12-31اقتصادي

افتتاح 45 پروژه عمرانی و زیرساختی در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان اظهار داشت: در دهه فجر 45 پروژه عمرانی و زیرساختی به ارزش هزار میلیارد تومان افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، رسول سواری، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان اظهار داشت: در دهه فجر 45 پروژه عمرانی و زیرساختی به ارزش هزار میلیارد تومان به صورت همزمان با حضور مسؤولان افتتاح خواهد شد.

وی افزود: مردمی سازی اقتصاد در حوزه تولید به معنی واقعی با راه اندازی شهرک های صنعتی در کشورمان رقم خورده است در شهرک های صنعتی اصفهان بیش از 700 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده که این سرمایه را مردم آورده اند و برای توسعه صنایع کشور سرمایه گذاری کرده اند.

سواری با تاکید بر اینکه بخش خصوصی خدمات زیادی انجام داده، خاطر نشان کرد: امروز شاهد پیشرفت ها و دستاوردهای کشور در حوزه های مختلف هستیم ومحصولاتی که در شهرک های صنعتی، علمی_تحقیقاتی و پایگاه های علم و فناوری کشور توسط نسل جوان تولید می شود، شگفت انگیز است و این اخبار باید به گوش مردم برسد تا بحث امیدواری در حوزه اقتصادی کشور محقق شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اصفهان خاطرنشان کرد: امروز محصولات واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی اصفهان نه تنها بسیاری از نیازهای استان و کشورمان را برطرف و ما را در بسیاری موارد از واردات بی نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 45 پروژه عمرانی و زیرساختی در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

افتتاح 45 پروژه عمرانی و زیرساختی در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی