مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 15:252024-01-15سياسي

جلوگیری از 1299 تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی استان قزوین


از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه از 1299 تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی زراعی استان قزوین جلوگیری شده و 73 ساخت و ساز غیرمجاز نیز در این مدت قلع و قمع شد.

- ایسنا/قزوین رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه از 1299 تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی زراعی استان قزوین جلوگیری شده و 73 ساخت و ساز غیرمجاز نیز در این مدت قلع و قمع شد.

علی شعبانی در خصوص تغییر کاربری اراضی زراعی از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه اظهار کرد: با پیگیری دستگاه های متولی و ورود مجموعه قضایی استان و در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی، از یک هزار 299 مورد تغییر کاربری در اراضی کشاورزی و زراعی جلوگیری و اراضی به وضع سابق اعاده شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، وی با بیان اینکه مجموعه قضایی در کنار دستگاه های متولی به صورت جدی با سودجویان و متخلفان برخورد می کند؛ بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه 73 مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز در استان قلع و قمع شده است رییس کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: با حمایت مجموعه قضایی استان و سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری در همین بازه زمانی نیز 313 از اراضی ملی و منابع طبیعی استان با ارزش ریالی 627 میلیارد ریال آزادسازی و رفع تصرف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از 1299 تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی استان قزوین

جلوگیری از 1299 تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی استان قزوین