مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 18:052024-01-18اقتصادي

عرضه میوه شب عید حداقل 30 درصد ارزان تر از بازار


معاون استاندار تهران با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم برای کنترل بازار شب عید گفت: میوه شب عید حداقل 30 درصد ارزان تر از بازار به مردم عرضه می شود.

- معاون استاندار تهران با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم برای کنترل بازار شب عید گفت: میوه شب عید حداقل 30 درصد ارزان تر از بازار به مردم عرضه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمد علیمهری در جلسه ستاد تنظیم بازار شب عید و ماه مبارک رمضان که امروز به میزبانی استانداری تهران با حضور همه اعضا ستاد برگزار شد، با اشاره به تقارن بهار طبیعت و بهار عبودیت و بندگی، ضمن تاکید بر تامین کالاهای مورد نیاز برای ماه مبارک رمضان و عید نوروز اظهار کرد: میوه شب عید و خرمای ماه مبارک رمضان به میزان کافی برای شهر تهران همچنین شهرستان های استان تهران خریداری شده است.

وی همچنین با اشاره به نحوه توزیع میوه شب عید افزود: در شهرستان های استان تهران میوه شب عید توسط تعاونی روستایی استان تهران تامین و در اماکن منتخب شهرستان ها در زمان مقرر توزیع می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران تصریح کرد: در شهر تهران نیز با محوریت میادین میوه و تره بار، میوه شب عید و خرمای ماه مبارک رمضان تهیه و در قالب بازارچه های سازمان میادین شهرداری تهران کار توزیع آن آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه میوه شب عید حداقل 30 درصد ارزان تر از بازار

عرضه میوه شب عید حداقل 30 درصد ارزان تر از بازار