مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 17:352024-01-10دانش

ترکیب ایمان و علوم می تواند منجر به شکل گیری مکتب مقاومت شود


مکتب مقاومت نیاز به تربیت در مدارس دارد و در دانشگاه ارزش گذاری خواهد شد، تقویت ایمان در طی کردن مراحل و شک نداشتن به امر ملکوتی است، - رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مکتب مقاومت نیاز به تربیت در مدارس دارد و در دانشگاه ارزش گذاری خواهد شد، تقویت ایمان در طی کردن مراحل و شک نداشتن به امر ملکوتی است، ترکیب ایمان و علوم می تواند منجر به شکل گیری مکتب مقاومت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی طهرانچی امروز در اختتامیه هفتمین اجلاسیه معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و مکتب مقاومت، ضمن گرامیداشت یاد شهدای کشور اظهار کرد: در کلام وقتی راجع به دانشگاه به عنوان مکتب خانه دانش صحبت می شود، با مکتب مقاومت به عنوان یک مکتب خانه ایمانی هیچ ارتباطی ندارد، یکی از مکتب دانشگاه و قوه عاقله می گوید و دیگری ایمان را مطرح می کند.

وی با بیان اینکه مکتب مقاومت تنها دلی و ایمانی نیست و تضادی در این میان وجود ندارد، تصریح کرد: نظریه های متفاوتی در این خصوص وجود دارد، رویکرد دانشگاه برج عاجی می گوید دانشگاه فردی است و نظریه دیگری عنوان می کند، دانشگاه اجتماعی است.

رییس دانشگاه آزاد با اشاره به تغییرات در حوزه دانشگاه، بیان کرد: در نظامات رتبه بندی ما علی الظاهر به سمتی رفتیم که دانش معیار شود، نازل ترین سطح مربی است، اما به محض اینکه ارتقاء پیدا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیب ایمان و علوم می تواند منجر به شکل گیری مکتب مقاومت شود

ترکیب ایمان و علوم می تواند منجر به شکل گیری مکتب مقاومت شود